A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень (5клас)

Дата: 30.07.2021 08:37
Кількість переглядів: 2878

15. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

Сфери

розвитку/

навчальні

предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

протягом другого півріччя навчального року

після закінчення навчального року

Емоційно-

вольова

 

 

Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності ускладнена. Спостерігається порушення поведінкових реакцій (смоктання олівців, ручки).

 

Дівчинка спокійна, врівноважена, проявів агресивної поведінки не спостерігається, з однолітками знаходить спільну мову, здатна товаришувати та підтримувати стосунки.

 

Покращилася здатність контролювати свою поведінку, усвідомлення власних психологічних особливостей, свого емоційного стану, здатність до адекватної поведінки з урахуванням соціально-правових норм.

Досягнуто позитивного результату у процесі формування адекватної самооцінки та позитивного образу Я, здатності звертати увагу на свій внутрішній світ, усвідомлювати свої почуття й причини через які вони виникли.

Фізична

 

 

 

Фізичний розвиток не відповідає віковій нормі. В учениці порушена постава, спостерігається вроджена вада ходи. Порушена як загальна, так і дрібна моторика та координація рухів. Порушене зорове сприймання.

 

 

Недостатньо сформована як загальна так і дрібна моторика та координація рухів, та зорове сприймання. Під час надмірного інтелектуального навантаження дівчинка помітно втомлюється, потребує частих перерв у роботі.

 

 

Протягом дня здатна підтримувати фізичну активність, проте швидко втомлюється, діяльність стає менш продуктивною.

Виконання вправ, які передбачають балансування, моторність, силу, гнучкість униможливлюються порушеннями опорно-рухового апарату.

Каріна з задоволенням приймає участь у ритмічних і танцювальних видах діяльності (робить рухи тіла відповідно до темпу чи ритму музики; слідкує за вказівками; виконує нескладні народні, творчі та соціальні танці.

 

 

Когнітивна

 

 

 

Сприймання характеризується фрагментарністю, обмеженістю обсягу та повільним темпом. Міцність запам`ятовування цифрового, словесного наочного матеріалу розвинена на середньому рівні, спирається переважно на акустичний канал сприйняття.

Процеси переробки інформації уповільнені, спостерігається загальна пасивність сприйняття. Мають місце труднощі з орієнтацією у просторі. Збережена змістовна, логічна пам'ять, характерна висока активність пригадування. Переважає емоційна, образна та слухова пам`ять.

Увага не стійка, спостерігається виснаженість уваги під час виконання письмових завдань.

Зазнає труднощів в організації самостійного виконання завдань і в інших видах діяльності. Домінує мимо’вільне запам’ятовування.

 

Учениця здатна встановлювати взаємозв’язки (ставить запитання з метою уточнення, приймає рішення стосовно використання підходіві, матеріалів, засвоєних раніше), з допомогою асистента вчителя може обгрунтувати рішення, встановити логічні зв’язки.

Мовленнєва

 

 

 

Добре розуміє звернене мовлення. Експресивне мовлення характеризується достатнім словниковим запасом, розриву між активним і пасивним словником не спостерігається.

 

 

Граматична будова речень правильна, дівчинка може підтримувати бесіду, висловлювати свою думку, проте темп мовлення, виразність, завершеність утруднюється порушенням навичок мовленнєвої діяльності (ринолалія).

 

Складає й розігрує діалоги відповідно до запропонованої ситуації спілкування. Самостійно складає висловлення за ситуацією, продовжує висловлення за поданим початком. Складає розповіді на теми, пов’язані з власним життєвим досвідом.

Знає і пояснює зміст понять мовлення, види мовленнєвої діяльності (спілкування усне й писемне, монолог, діалог, адресат мовлення).

Знає вимоги до мовлення, основні правила спілкування, найпоширеніші етикетні формули.

Соціальна

 

 

 

Учениця прагне уваги шляхом відповідної поведінки, спілкується з іншими у відповідний час. Не завжди розпізнає маніпулятивне спілкування, не може оцінити його як небезпечне й небажане.

 

Бере участь у повсякденній життєдіяльності класу, у груповій роботі на уроках, спільних іграх, у шкільних та класних виховних заходах.

 

 

 

 

Аналізує й здійснює внутрішній самоконтроль за дотриманням правил спілкування. Має навички прогнозування наслідків маніпулятивного впливу, зі сторонньою допомогою обгрунтовує необхідність протистояння маніпулятивним впливам.

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій:

Усвідомлює потребу у спілкуванні, знає правила спілкування, та вміє дотримуватися їх.

 

 

Математика

 

 

 

Здатна розпізнавати запропоновані математичні об‘єкти (символи, приклади, задачі, величини); читає і записує числа в межах 1000, розрізняє геометричні фігури;

Наводить приклади натуральних чисел, шкал, числових і буквенних виразів, формул, рівнянь.

 

 

Загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги. Дівчинка має труднощі з переключенням уваги між завданнями або видами діяльності, потребує більше часу та додаткових інструкцій. Динаміка засвоєння предмету залишається стабільною.

 

Пояснює правила додавання і віднімання, множення та ділення, порівняння, виконання ділення з остачею.

Знаходить на малюнках з допомогою вчителя відрізок даної довжини, кути даної градусної міри.

Виконує арифметичні дії з натуральними числами, звичайними та десятковими дробами

Наводить приклади натуральних чисел, шкал, числових і буквенних виразів, формул, рівнянь.

Читає ізаписує числа в межах 1000000.

Знає геометричні фігури, називає їх, але через порушення орієнтації у просторі потребує допомоги при побудові відрізків, трикутників, знаходження довжин відрізків.

Українська література

 

 

Семантичний рівень читання розвинений на достатньому рівні, вирізняється швидкістю сприймання, його точністю, міцністю запам'ятовування прочитаного, здатністю до детального переказу прочитаного.

 

 

Визначає й формулює основну думку прочитаного та прослуханого тексту, добирає до нього заголовок.

Дівчинка уміє будувати власні висловлювання за змістом прочитаного.

 

 

Виявляє задоволення від читання книжок; може читати протягом тривалого часу, виявляючи при цьому самостійність під час читання, переважає усвідомлене читання, ставить запитання за змістом прочитаних текстів.

 

 

Виявляє розуміння прочитаного (переказує оповідання у правильній послідовності; визначає основні ідеї вибраного; запам’ятовує деталі; порівнює та протиставляє головних героїв, події, узагальнює інформацію та визначає тематику; робить припущення щодо прихованого змісту.

Українська мова

 

 

 

Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, у вигляді навідних запитань, підказок, опорі на наочний матеріал. Відтворення навчальної інформації (правил, тексту, змісту завдань) часто неповне, неточне.

 

Самостійно застосовувати вивчений матеріал на уроці може частково. Більшість помилок робить через неуважність: дописує та пропускає букви, під час письма спостерігається заміна одних букв іншими.

 

Пояснює лексичне значення слів, наводить приклади слів – різних частин мови.

Знає вивчені правила написання слів, їх вимови, творення граматичних форм, конструювання речень, творення текстів.

 

 

Сформованість навичок письма розвинута на середньому рівні (намагається писати акуратно, проте процес письма значно ускладнюється порушеннями функцій опорно-рухового апарату, порушеннями просторової орієнтації, зорово-моторної координації рухів).

Англійська мова

 

 

 

Учениця вміє розрізняти окремі знайомі слова і прості найбільш вживані фрази у мовленні, які звучать повільно та чітко в ситуаціях повсякденного спілкування, реагує на прості запитання, розуміє короткі прості пояснення. Намагається зрозуміти мовлення вчителя, своїх однокласників.

Розуміє зміст короткого повідомлення та основний зміст прослуханого тексту, логічно описує події, явища, об'єкти, людей, тварин

Може працювати в парі чи групі над простими завданнями, має бажання інсценувати та приймати участь в ігрових формах роботи.

 

 

Працює в парах та групах. Завжди має бажання приймати участь в ігрових формах роботи та інсценуваннях, з задоволенням складає діалоги у межах 5-7 реплік.

 

 

 

 

Високий рівень навчальних досягнень. Читає з повним розумінням короткі тексти. Вміє писати листівки, запрошення, короткі тексти. Завдвння у зошиті виконує тільки з допомогою асистента вчителя, пише дуже повільно. Виконувати самостійно письмові роботи не здатна.

 

Природознавство

 

 

 

Учениця володіє предметом на достатньому рівні. З допомогою асистента вчителя наводить приклади, що стосуються теми уроку.

 

Учениці притаманна недостатність саморегуляції та дефіцит уваги. Дуже складно відтворює нові назви, хоча з часом вони відкладаються досить якісно.

 

Легко розпізнає об’єкти природи на картках. З допомогою вчителя може розподіляти їх по групах, порівнювати, дає характеристику явищам та процесам природи.

Учениця володіє предметом на достатньому рівні, самостійно наводить приклади, що стосуються теми уроку. Дає характеристику явищам та процесам природи.

 

Основи здоров'я

 

 

 

Учениця володіє предметом на достатньому рівні. Наводить приклади пов’язані з життєвим досвідом.

Має чітке уявлення про здоровий спосіб життя та самостійно називає правила здорового способу життя.

 

З допомогою вчителя здатна вирішувати ситуаційні завдання.

 

 

Розуміє основні правила поведінки в суспільстві. Виникають труднощі з орієнтацією у просторі.

 

Інформатика

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора