A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень(1клас)

Дата: 29.07.2021 10:16
Кількість переглядів: 247


15. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

Сфери

розвитку/

навчальні

предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

протягом другого півріччя навчального року

після закінчення навчального року

Емоційно-

вольова

 

 

Мають місце регулярні ситуативні прояви безпідставної агресії, виявляє протестні реакції, щодо занять, що передбачають тривале збереження інтелектуальної активності.

Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників (кількість проявів безпідставної агресії зменшилася до 1-2 разів на тиждень)

Епізодично виявляє інтерес до навчання, самостійність у роботі.

Здатність при будь-яких обставинах до адекватної поведінки проявляється частково.

 

Проявляє здатність контролювати свою поведінку, знання власних психологічних особливостей, усвідомлення свого емоційного стану.

 

Фізична

 

 

 

Швидко виснажується, низький рівень працездатності. Спостерігається підвищена рухливість.

Рівень працездатності поступово збільшується, підвищується ефективність навчальної діяльності.

Поступове підвищення ефективності навчання, розвиток загальної та дрібної моторики.

 

Виявляє інтерес до рухових видів активності, ігор, дотримується встановлених умов та правил гри.

Когнітивна

 

 

 

Увага нестійка, має здатність концентрувати її до 5 хв без сторонніх подразників. Включення в роботу повільне.

Здатність концентрувати увагу збільшилася до 7 хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес.

Поступовий розвиток мисленнєвих операцій (аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння), логічного мислення.

 

Повторює найпростіші оціночні судження, намагається елементарно пояснити їх. Розуміє логічні зв’язки між поняттями

Мовленнєва

 

 

 

Контакту доступний. Розуміє звернене мовлення, фонематичний слух розвинений частково. Активний словник нижче вікової норми, у мовленні переважають прості двоскладові речення.

Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, читання і письма, розширення словникового запасу, формування навичок звукового аналізу та синтезу.

Розширення уявлень про навколишній світ, розвиток образного та словесно-логічного мислення. Вміння встановлення контакти з оточуючими шляхом сприйняття, переробки інформації.

Усвідомлення та правильне виконання інструкцій та завдання, розширення вміння вести діалог, співпрацювати в групі, привносити ідеї в групову роботу.

 

Соціальна

 

 

 

Виникають труднощі на етапі формування соціальних зв’язків у групі однолітків. Мають місце безпідставні ситуативні прояви фізичної та вербальної агресії, адресованої однокласникам.

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях

Поступово набуває здатності вирішувати конфлікти мирним шляхом, знаходити успішні шляхи вирішення проблем.

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку. Доброзичливо ставиться до оточуючих. проявляє власну ініціативу соціально прийнятними методами.

 

Математика

 

 

 

Має навчальні досягнення початкового рівня, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички.

 

Перераховує предмети в межах 10 (прямий рахунок, зворотня лічба з допомогою). Виникають труднощі у визначенні чисел-сусідів.

Лічить об’єкти і записує числа у межах 100, порівнює числа у межах 100, визначає геометричні форми предметів.

 

З допомогою вчителярозв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел. орієнтується у просторі, пояснює розташування предметів.

Читання

 

 

 

По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь.

 

Частково дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, зрозуміло висловлює власні потреби.

Розуміє фактичний зміст коротких прочитаних текстів. Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення.

Знає всі літери алфавіту, читає вголос доступні тексти (цілими словами і складами) з відповідною інтонацією.

Українська мова

 

 

Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може.

Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може.

Називає й розбірливо пише всі малі й великі літери українського алфавіту. Слухає і розуміє короткі висловлювання

За умови належної мотивації списує слова і речення з друкованого чи рукописного тексту.

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора