Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень(1клас)
15. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень
Сфери розвитку/ навчальні предмети |
Строк проведення моніторингу |
|||
протягом першого півріччя навчального року |
після закінчення першого півріччя навчального року |
протягом другого півріччя навчального року |
після закінчення навчального року |
|
Емоційно- вольова
|
Мають місце регулярні ситуативні прояви безпідставної агресії, виявляє протестні реакції, щодо занять, що передбачають тривале збереження інтелектуальної активності. |
Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності набуває сталих показників (кількість проявів безпідставної агресії зменшилася до 1-2 разів на тиждень) |
Епізодично виявляє інтерес до навчання, самостійність у роботі. Здатність при будь-яких обставинах до адекватної поведінки проявляється частково.
|
Проявляє здатність контролювати свою поведінку, знання власних психологічних особливостей, усвідомлення свого емоційного стану.
|
Фізична
|
Швидко виснажується, низький рівень працездатності. Спостерігається підвищена рухливість. |
Рівень працездатності поступово збільшується, підвищується ефективність навчальної діяльності. |
Поступове підвищення ефективності навчання, розвиток загальної та дрібної моторики.
|
Виявляє інтерес до рухових видів активності, ігор, дотримується встановлених умов та правил гри. |
Когнітивна
|
Увага нестійка, має здатність концентрувати її до 5 хв без сторонніх подразників. Включення в роботу повільне. |
Здатність концентрувати увагу збільшилася до 7 хвилин за умови, що завдання викликають цікавість та інтерес. |
Поступовий розвиток мисленнєвих операцій (аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння), логічного мислення.
|
Повторює найпростіші оціночні судження, намагається елементарно пояснити їх. Розуміє логічні зв’язки між поняттями |
Мовленнєва
|
Контакту доступний. Розуміє звернене мовлення, фонематичний слух розвинений частково. Активний словник нижче вікової норми, у мовленні переважають прості двоскладові речення. |
Підвищення рівня слухання-розуміння (аудіювання), навичок говоріння, читання і письма, розширення словникового запасу, формування навичок звукового аналізу та синтезу. |
Розширення уявлень про навколишній світ, розвиток образного та словесно-логічного мислення. Вміння встановлення контакти з оточуючими шляхом сприйняття, переробки інформації. |
Усвідомлення та правильне виконання інструкцій та завдання, розширення вміння вести діалог, співпрацювати в групі, привносити ідеї в групову роботу.
|
Соціальна
|
Виникають труднощі на етапі формування соціальних зв’язків у групі однолітків. Мають місце безпідставні ситуативні прояви фізичної та вербальної агресії, адресованої однокласникам. |
Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій. Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням, способів поведінки в конфліктних ситуаціях |
Поступово набуває здатності вирішувати конфлікти мирним шляхом, знаходити успішні шляхи вирішення проблем.
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку. Доброзичливо ставиться до оточуючих. проявляє власну ініціативу соціально прийнятними методами.
|
Математика
|
Має навчальні досягнення початкового рівня, виявляє недостатньо сформовані основні навчальні вміння та навички.
|
Перераховує предмети в межах 10 (прямий рахунок, зворотня лічба з допомогою). Виникають труднощі у визначенні чисел-сусідів. |
Лічить об’єкти і записує числа у межах 100, порівнює числа у межах 100, визначає геометричні форми предметів.
|
З допомогою вчителярозв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел. орієнтується у просторі, пояснює розташування предметів. |
Читання
|
По прослуханому тексту відповідає на питання однозначно, не може скласти поширену відповідь.
|
Частково дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, зрозуміло висловлює власні потреби. |
Розуміє фактичний зміст коротких прочитаних текстів. Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення. |
Знає всі літери алфавіту, читає вголос доступні тексти (цілими словами і складами) з відповідною інтонацією. |
Українська мова
|
Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. |
Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. Самостійно застосовувати вивчений на уроці матеріал не може. |
Називає й розбірливо пише всі малі й великі літери українського алфавіту. Слухає і розуміє короткі висловлювання |
За умови належної мотивації списує слова і речення з друкованого чи рукописного тексту. |