21 грудня в онлайн-режимі відбувся семінар для вчителів історії «Компетентісний підхід як основа реформування освітнього процесу на підставі Концепції НУШ»
21 грудня в онлайн-режимі відбувся семінар для вчителів історії «Компетентісний підхід як основа реформування освітнього процесу на підставі Концепції НУШ». Голова спільноти вчителів історії Людмила Доля розкрила питання компетентнісного підхіду як інноваційного напряму під час навчання історії в контексті положень Концепції Нової української школи, поділилась досвідом щодо впровадження ефективних форм та методів роботи у власній педагогічній діяльності. Про використання прийомів інноваційних технологій на уроках суспільних дисциплін поділилась Наталія Каплонюк, вчитель історії Черської гімназії-філії ОЗЗСО «Троянівський ліцей». Тетяна Гладких, вчитель історії Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка, акцентувала увагу на гейміфікації в освіті, продемонструвала як практично можна використати на уроках онлайн- сервіси Time.Graphics, Edpuzzle, Plickers. Консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Ярослава Сахнік звернула увагу на розвиток професійної компетентності учителя.