A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

22 січня в онлайн-режимі відбувся семінар для вчителів початкових  класів (1, 2 класи) «Системно-діяльнісний  підхід як  філософія  освіти  початкової  школи»

Дата: 31.01.2022 09:46
Кількість переглядів: 364

      Фото без опису 22 січня в онлайн-режимі відбувся семінар для вчителів початкових  класів (1, 2 класи) «Системно-діяльнісний  підхід як  філософія  освіти  початкової  школи»

Голова спільноти вчителів початкових  класів  Ірина Миколаївна  Турик, вчитель  початкових  класів Оконського  ліцею, розкрила питання   системно-діяльнісного  підходу як  філософії освіти початкової  школи, поділилась  досвідом  запровадження  інтерактивних  форм  організації  навчальної  діяльності  молодших  школярів.

       Щоб  зацікавити  учнів, зробити навчання  математики  цікавим, доступнішим  для  них використовується  педагогічна  технологія  «Щоденні  3». З  запровадженням  цієї  технології  ознайомила  присутніх Руслана  Володимирівна Ткачук, вчитель  початкових  класів Черевахівської  гімназії.

       Стара  шкільна  програма характеризується таким  недоліком, як  залишення  у  головах  учнів розрізнених  уривків інформації  з різних  галузей  знань, які  не  структуровані  та  не  взаємопов’язані один  з  одним. Одне з  основних завдань STEM-освіти-розвиток  у  школярів системного  мислення.STEM – освіта  вчить  дітей  жити у  світі,  який  стрімко  розвивається;  легко  та  швидко адаптуватися до  нових  технологій та  трендів. Про  STEM – технологію як  засіб  реформування освітньої  системи  України розповіла вчитель  початкових  класів Чарторийського  ліцею  Вікторія  Іванівна  Палій.

       « Треба бігти  з  усіх  ніг, щоб тільки  залишитися на місці, а щоб кудись потрапити, треба  бігти як мінімум удвічі швидше!» Ці слова із казки «Аліса в країні чудес» точно відображають стан вчителя, бо сучасні діти та сьогодення вимагають від вчителя не лише володіти педагогічними  технологіями, але й постійно рухатись вперед, вивчаючи нові та навчаючись разом зі своїми учнями. Однією з технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти  певний обсяг знань, а й сприяє його розвитку особистісних якостей, є технологія формування  та  розвитку критичного  мислення. На розвитку критичного  мислення  школярів акцентувала  увагу  у  своєму  виступі Віра  Володимирівна Глущик, вчитель початкових  класів Маневицького  ліцею №2.

        Кажуть, що коли дує вітер, не потрібно захищатися від нього, а потрібно будувати вітряк. Одним із таких вітряків і є застосування кейс-технологій  в початковій школі. Що являє  собою цей навчальний метод та які його особливості присутні  дізналися від  вчителя  початкових класів Маневицького ліцею №2 Аліни  Анатоліївни  Стрільчук.

        Отже, наші педагоги продовжують  знайомитись  з  новими  вимогами сучасної  освіти, оцінюють власну практику в контексті освітніх новацій, постійно шукають нові форми та методи роботи.

 

       22 січня в онлайн-режимі відбувся семінар для вчителів початкових  класів (1, 2 класи) «Системно-діяльнісний  підхід як  філософія  освіти  початкової  школи»

Голова спільноти вчителів початкових  класів  Ірина Миколаївна  Турик, вчитель  початкових  класів Оконського  ліцею, розкрила питання   системно-діяльнісного  підходу як  філософії освіти початкової  школи, поділилась  досвідом  запровадження  інтерактивних  форм  організації  навчальної  діяльності  молодших  школярів.

       Щоб  зацікавити  учнів, зробити навчання  математики  цікавим, доступнішим  для  них використовується  педагогічна  технологія  «Щоденні  3». З  запровадженням  цієї  технології  ознайомила  присутніх Руслана  Володимирівна Ткачук, вчитель  початкових  класів Черевахівської  гімназії.

       Стара  шкільна  програма характеризується таким  недоліком, як  залишення  у  головах  учнів розрізнених  уривків інформації  з різних  галузей  знань, які  не  структуровані  та  не  взаємопов’язані один  з  одним. Одне з  основних завдань STEM-освіти-розвиток  у  школярів системного  мислення.STEM – освіта  вчить  дітей  жити у  світі,  який  стрімко  розвивається;  легко  та  швидко адаптуватися до  нових  технологій та  трендів. Про  STEM – технологію як  засіб  реформування освітньої  системи  України розповіла вчитель  початкових  класів Чарторийського  ліцею  Вікторія  Іванівна  Палій.

       « Треба бігти  з  усіх  ніг, щоб тільки  залишитися на місці, а щоб кудись потрапити, треба  бігти як мінімум удвічі швидше!» Ці слова із казки «Аліса в країні чудес» точно відображають стан вчителя, бо сучасні діти та сьогодення вимагають від вчителя не лише володіти педагогічними  технологіями, але й постійно рухатись вперед, вивчаючи нові та навчаючись разом зі своїми учнями. Однією з технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти  певний обсяг знань, а й сприяє його розвитку особистісних якостей, є технологія формування  та  розвитку критичного  мислення. На розвитку критичного  мислення  школярів акцентувала  увагу  у  своєму  виступі Віра  Володимирівна Глущик, вчитель початкових  класів Маневицького  ліцею №2.

        Кажуть, що коли дує вітер, не потрібно захищатися від нього, а потрібно будувати вітряк. Одним із таких вітряків і є застосування кейс-технологій  в початковій школі. Що являє  собою цей навчальний метод та які його особливості присутні  дізналися від  вчителя  початкових класів Маневицького ліцею №2 Аліни  Анатоліївни  Стрільчук.

        Отже, наші педагоги продовжують  знайомитись  з  новими  вимогами сучасної  освіти, оцінюють власну практику в контексті освітніх новацій, постійно шукають нові форми та методи роботи.

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

 

 

Фото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора