Відбулося засідання спільноти керівників закладів загальної середньої освіти Маневицької селищної ради з питань ведення ділової документації ЗЗСО відповідно до вимог законодавства України
12 жовтня 2022 року у онлайн форматі відбулося засідання спільноти керівників закладів загальної середньої освіти Маневицької селищної ради з питань ведення ділової документації ЗЗСО відповідно до вимог законодавства України.
У зустрічі взяли участь головні спеціалісти відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради, начальник відділу Валерій Марчук, усі директори ЗЗСО Маневицької селищної ради, директори опорних закладів Маневиччини та завідувачі філій.
Директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Оксана Кушко виступила модератором зустрічі, нагадала присутнім про нормативно-правові документи, які регулюють ведення документації закладів освіти, а саме:
- Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти (Наказ МОН України № 676 від 25.06.2018р.);
- Лист-роз’яснення МОН України №1/9-596 від 03.10.2018 р.
«Щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти»;
- Наказ МОН України №423 від 10.05.2011р. «Про затвердження єдиних зразків обов’язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності»;
- Інструкція з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі (Наказ МОН України № 707 від 08.08.2022 р.).
Дане засідання пройшло за участі Ольги Іванівни Богданович, методиста відділу управління закладами освіти Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти. Ольга Іванівна висвітлила основні вимоги, які ставлять перед керівниками ЗЗСО вище згадані документи, привернула увагу слухачів до Державного стандарту України ДСТУ4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», який вступив у дію з 1 вересня 2021 року, та відповідно до вимог якого тепер повинні оформлюватись
документи юридичних осіб загалом і закладу освіти зокрема. Висококомпетнтна спікерка ґрунтовно розкрила для керівників питання поступового переходу закладів освіти на електронний документообіг.
Було обговорено питання вибору освітніх платформ, з допомогою яких заклади освіти зможуть з легкістю перейти на електронне документування. Важливо, щоб обрана закладом загальної середньої освіти платформа була рекомендованою до використання МОН України. Також Ольга Іванівна привернула увагу присутніх до запропонованої Наказом МОН України №707 окремої електронної освітньої інформаційної системи (ОІС), яка має запрацювати найближчим часом, та її функціонального модуля програмно-апаратного комплексу “Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту”.
До зустрічі також долучилася Мартинюк Оксана Володимирівна, заслужений вчитель України, заступник директора Луцької гімназії №21 імені Михайла Кравчука. Оксана Володимирівна люб’язно поділилася досвідом вдалого переходу гімназії на електронний документообіг з допомогою Інформаційно-комунікаційної автоматизованої системи «Єдина школа». Виступаюча привернула увагу присутніх до особливостей використання даної системи, показала через демонстрацію екрану, як ведуться у електронному форматі класні журнали, облік відвідування дітей, оцінювання навчальних досягнень, ведення календарно-тематичних планувань учителів, заміни та ущільнення тем тощо. Оксана Мартинюк порадила учасникам вебінару, з чого краще починати, якщо керівник прийме рішення запровадити у своєму закладі освіти ведення ділової документації в електронній формі.
Щиро дякуємо запрошеним спікерам за плідну працю на засіданні та безцінний досвід, який передали колегам.