19 жовтня 2022 року в режимі онлайн відбулося засідання професійної спільноти вчителів початкових класів
Дитиноцентризм освіти НУШ зумовлює кардинальну переорієнтацію у системі оцінювання. Філософія Нової української школи розглядає оцінювання як ресурс, що допомагає вчитися; передбачає оцінювальну діяльність, яка відбувається впродовж усього курсу навчальної програми, а не лише наприкінці її вивчення. Відтак питання створення дієвої системи оцінювання у початковій школі потребує від педагогів глибшого переосмислення, більших зусиль та професійної мотивації.
У зв'язку запровадженням нових підходів до оцінювання регламентованих наказом МОН України від 13 липня 2021 № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти» виникла потреба у конкретизації та практичному «ограновуванні» цього документа.
19 жовтня 2022 року в режимі онлайн відбулося засідання професійної спільноти вчителів початкових класів щодо особливостей оцінювання та проведення діагностувальних робіт в початкових класах за допомогою інтернет ресурсу Google-Meet.
Для участі в засідання була запрошена методист відділу дошкільної та початкової освіти ВІППО Никитюк Лариса Мілентіївна. В заході взяли участь близько 70 педагогів з усієї громади.
Лариса Никитюк, спираючись на ключові позиції методичних рекомендацій МОН, розкрила алгоритм діяльності вчителя під час здійснення формувального та підсумкового оцінювання в умовах організації системи оцінювання здобувачів початкової освіти в 2022-2023 н.р., наголосила на конструктивному зворотному зв’язку, як важливій складовій прогресу учнів на шляху від однієї навчальної мети до іншої та поділилась досвідом створення власної системи оцінювання. Більш конкретно вона зупинилась на підсумковому рівневому оцінюванні, оцінюванні діагностичних робіт та записах в класному журналі.
У підсумковій частині засідання взяли активну участь всі учасники, узгоджуючи проблемні питання щодо здійснення оцінювання та правильного запису у класному журналі, вони виробили алгоритм дій щодо використання необхідних інструментів для впровадження об’єктивного й справедливого оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів.
В результаті зустрічі вчителі початкових класів закладів освіти Маневицької селищної ради отримали ґрунтовні відповіді на усі запитання, які турбували педагогів під час роботи з учнями.