A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

Крок за кроком до Нової української школи

Дата: 02.11.2022 16:40
Кількість переглядів: 295

Фото без описуНова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувалося раніше, а й вміння застосовувати їх у житті.

 В НУШ прислухаються до думки дитини, вчать критично мислити, висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Саме з метою реалізації ідей Нової української школи 28 жовтня 2022 року  відбувся семінар-практикум вчителів початкових класів. Педагоги згуртувалися  навколо проблеми «Крок за кроком до Нової української школи».
      Голова спільноти початківців, вчитель початкових класів Оконського ліцею Ірина Турик  акцентувала увагу присутніх на провідній меті освітньої  реформи, зупинилась на головних компонентах Концепції НУШ  та моделі випускника  початкової  школи.

Використання  ігрових технологій у період навчання у початковій школі є найбільш ефективним засобом підвищення якості  знань з предмета. Часто в результаті  таких занять учні починають проявляти цікавість і краще займатися, у них розвивається бажання до читання, що дуже важливо в початкових класах. Як розвиває пізнавальні інтереси  своїх вихованців  поділилась вчитель початкових класів Маневицького ліцею №2 Марія Якимчук, яка зупинилась на особливостях використання ігрових технологій навчання, які є ефективними засобами розвитку пізнавальних інтересів учнів початкових класів.

          Важливу роль у розвитку пізнавального ставлення до природи молодших школярів відіграє інтегрований курс «Я досліджую  світ» - новий дуже цікавий предмет, який  вивчає природу як єдине матеріальне ціле, розглядає її в розвитку, в часі та просторі. Наталія Ковердюк, вчитель початкових класів Маневицького ліцею №2  продовжила тему використання  ігрових  технологій , а саме   поділилась досвідом роботи щодо використання даних технологій на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую  світ».

        Вчитель початкових класів Маневицького ліцею № 1 імені Героя України Андрія Снітка Хилюк Леся Михайлівна зосередила увагу колег на тому, як можна за допомогою цеглинок LEQO вивчати  творчість  Василя  Сухомлинського.

    Велика увага у становленні Нової української школи відводиться національно-патріотичному вихованні. Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить людина, яка формується. Україна на сучасному етапі переживає складні часи. Події, які відбуваються на сході країни протягом останнього часу, переконливо доводять необхідність ґрунтовного та активного національно-патріотичного виховання підростаючого покоління. Неабияка роль в цьому процесі відводиться освітньому закладу, який має стати осередком становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати незалежну, демократичну державу, дбати про її національну безпеку, підвищення добробуту людей, сприяти єднанню українського народу та встановленню миру й злагоди в суспільстві. Як саме виховує своїх учнів юними патріотами України поділилась з учасниками семінару вчитель початкових класів Маневицького ліцею №2 Людмила Деркач.

    Отже, впроваджуючи проєкт НУШ, створюється нова генерація творчих, активних, ініціативних громадян України.

     Зустріч пройшла в цікавій, пізнавальній атмосфері, що надало вчителям нових сил та натхнення в подальшій  педагогічній  діяльності.

Фото без описуФото без опису


« повернутися

Вхід для адміністратора