A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

Відбувся навчально-методичний семінар «Ведення ділової документації у ЗДО відповідно до чинного законодавства України»

Дата: 23.03.2023 13:48
Кількість переглядів: 215

22 березня у актовій залі відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради відбувся навчально-методичний семінар «Ведення ділової документації у ЗДО відповідно до чинного законодавства України», учасниками якого стали директори усіх закладів дошкільної освіти громади.

Вступним словом зустріч колег розпочав Валерій Марчук, начальник відділу освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради, який привернув увагу присутніх до важливості ведення документації саме згідно чинного законодавства, наголосив на відповідальності керівника за належний рівень ведення діловодства у закладах освіти, чим налаштував колег на плідну роботу семінару.

Запрошеними гостями стали представники Камінь-Каширського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, а саме Наталія Маковецька, заступник начальника відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства, та Олександр Галушко, головний спеціаліст відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини. Залучені спеціалісти докладно висвітлили важливе для керівників питання «Організація харчування дітей у ЗДО: вимоги, документація».

Питання інклюзії у ЗДО висвітлила Світлана Скороход, фахівець Маневицького Інклюзивно-ресурсного центру, нагадала, з яких питань та у яких випадках керівники,  вихователі, батьки можуть звертатися до педагогів ІРЦ.

До слухачів семінару також звернувся Віктор Ратундалов, інженер з охорони праці відділу освіти, який висвітлив важливі питання ОП та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти, нагадав на основних формах роботи і документах, які обов’язково повинні вестися у ЗДО щодо цього питання.

У подальшому ході роботи семінару директори закладів дошкільної освіти під модеруванням працівників Маневицького Центру професійного розвитку педагогічних працівників опрацьовували усі вимоги щодо ведення діловодства у ЗДО, які ставить перед керівниками чинне українське законодавство. Основні документи, що розглядалися: Примірна інструкція з діловодства у закладах дошкільної освіти, затверджена наказом МОН України від 01.10.2012 № 1059; ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», що набрав чинності з 1 вересня 2021 року.

Оксана Кушко, директорка Маневицького ЦПРПП, та Світлана Пацаманюк, консультант, привернули увагу колег до переліку обов'язкового складу документів, які повинні бути створені та зберігатися у ЗДО. Спікери нагадали директорам основні вимоги щодо технічного оформлення та особливостей затвердження кожного документа. Присутні опрацьовували зразки багатьох документів, кейс із якими надійде на електронні пошти усіх слухачів семінару.


« повернутися

Вхід для адміністратора