Відбулось засідання спільноти асистентів вчителя «Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами»
30 січня 2024 року було проведено засідання спільноти асистентів вчителя на тему «Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами». Семінар проводився в очній формі, а педагоги, які бажали отримати практичні навички з написання протоколів команд супроводу приєднувалися до спільної зустрічі в онлайн-режимі. Розпочали засідання вітальними словами Терещенко Леся Іванівна, психолог КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Маневицької селищної ради та Каліс Ніла Павлівна, фахівець КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Маневицької селищної ради, які окреслили діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, вказавши на нормативно-правову документацію для використання в роботі.
Продовжили засідання презентаціями свого досвіду роботи з написання протоколів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами педагоги Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка Маневицької селищної ради. Метенчук Алла Василівна, вчитель початкових класів, показала зразок написання першого протоколу відповідно до вимог інструкції з діловодства. Олексюк Наталія Михайлівна, асистент вчителя, розповіла про написання протоколу з розробки індивідуальної програми розвитку. Левчик Софія Володимирівна та Мізюк Інна Володимирівна, асистенти вчителя цього ж закладу, розповіли про наступні планові засідання команд супроводу з моніторингу динаміки розвитку учня за І та ІІ семестр.
Щиро дякуємо спікеркам і слухачам семінару, які працювали в доброзичливій атмосфері. Під час таких зустрічей педагоги мають змогу поділилися досвідом, обговорити проблемні питання, отримати роз’яснення фахівців.
Освітяни продовжують знайомитися з новими вимогами сучасної освіти, оцінюють власну практику в контексті освітніх новацій, вчаться створювати якісне освітнє середовище, розуміючи, що роль кожного з них є важливою в підтримці дітей з особливими освітніми потребами.