A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

Творча математика як засіб навчання мислення учнів початкової школи

Дата: 22.02.2024 08:26
Кількість переглядів: 292

        Життя висуває суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної, на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення, аргументувати власну думку, бути толерантними.

Фото без опису

    Навчання сьогодні - це процес становлення особистості, здатної до самоосвіти, тобто особистості, яка вміє використовувати набуті знання для творчого розв'язання проблем, критично мислити, прагне реалізувати себе. Тому проблема розвитку критичного мислення є досить актуальною для підвищення якості математичної освіти.  Як розвивати мислення на уроках математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі початкових класів Маневицької громади під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 20 лютого 2024 року в онлайн форматі на тему «Творча математика як засіб навчання мислення учнів початкової школи».

       Відкрила семінар-практикум консультант КУ «ЦПРПП» Світлана Василівна Пацаманюк, яка наголосила на важливій ролі  творчої математики  у  розвитку критичного мислення учнів початкової школи. Сьогодні суспільство потребує розвинених особистостей. Математичні знання, уявлення про роль математики в сучасному світі стали необхідними компонентами загальної культури.

      Важливий  напрямок реалізації творчої потреби дитини в умовах шкільного навчання є ігрова діяльність. У грі розвивається уява, утверджуються образи фантазії, створюються продукти діяльності, які є для дитини емоційно привабливими.  Як формувати креативне мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики познайомила Оксана Василівна Карпук, вчитель початкових класів Маневицького ліцею №2.

Фото без опису

     Конструктор LEGO сьогодні став незамінним матеріалом для розвиваючих занять з учнями початкової школи. LEGO-технологія захоплює не лише дітей, а й дорослих. Кожен педагог, який хоч раз спробував працювати з LEGO на уроках, навряд чи відмовиться від цього захоплюючого заняття. І це не дивно, адже заняття з диво-конструктором урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим. Такі уроки в ігровій формі створюють атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння навчального матеріалу. Як LEGO-технології розвивають  у дітей креативність поділилася досвідом вчитель початкових класів Оконського ліцею Любов Тимофіївна Приходько.

    Фото без опису

Однією з інноваційних технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, є технологія формування та розвитку критичного мислення. Тетяна Матвіївна Суліковська, вчитель початкових класів Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка, зупинилася на питаннях застосування методів критичного мислення на уроках математики.

 

Фото без опису   Перед сучасною освітою на передній план виступає завдання інтелектуального розвитку дитини. Вміння логічно мислити - це необхідна умова розвитку інтелекту особистості. Як і за допомогою чого  розвивати логічне мислення  розказала Тетяна Дмитрівна Терещук , вчитель початкових класів Костюхнівського ліцею.

 

   Зустріч пройшла продуктивно та позитивно! Дякуємо колегам за співпрацю! Дякуємо ЗСУ за можливість БУТИ!

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора