A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

Творча математика як засіб навчання мислення учнів початкової школи

Дата: 22.02.2024 08:26
Кількість переглядів: 158

        Життя висуває суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної, на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати ідеї, приймати сміливі нестандартні рішення, аргументувати власну думку, бути толерантними.

    Навчання сьогодні - це процес становлення особистості, здатної до самоосвіти, тобто особистості, яка вміє використовувати набуті знання для творчого розв'язання проблем, критично мислити, прагне реалізувати себе. Тому проблема розвитку критичного мислення є досить актуальною для підвищення якості математичної освіти.  Як розвивати мислення на уроках математики? Відповідь на це запитання намагалися знайти вчителі початкових класів Маневицької громади під час проведення семінару-практикуму, який відбувся 20 лютого 2024 року в онлайн форматі на тему «Творча математика як засіб навчання мислення учнів початкової школи».

       Відкрила семінар-практикум консультант КУ «ЦПРПП» Світлана Василівна Пацаманюк, яка наголосила на важливій ролі  творчої математики  у  розвитку критичного мислення учнів початкової школи. Сьогодні суспільство потребує розвинених особистостей. Математичні знання, уявлення про роль математики в сучасному світі стали необхідними компонентами загальної культури.

      Важливий  напрямок реалізації творчої потреби дитини в умовах шкільного навчання є ігрова діяльність. У грі розвивається уява, утверджуються образи фантазії, створюються продукти діяльності, які є для дитини емоційно привабливими.  Як формувати креативне мислення в учнів початкової школи засобами ігрових технологій на уроках математики познайомила Оксана Василівна Карпук, вчитель початкових класів Маневицького ліцею №2.

     Конструктор LEGO сьогодні став незамінним матеріалом для розвиваючих занять з учнями початкової школи. LEGO-технологія захоплює не лише дітей, а й дорослих. Кожен педагог, який хоч раз спробував працювати з LEGO на уроках, навряд чи відмовиться від цього захоплюючого заняття. І це не дивно, адже заняття з диво-конструктором урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим. Такі уроки в ігровій формі створюють атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння навчального матеріалу. Як LEGO-технології розвивають  у дітей креативність поділилася досвідом вчитель початкових класів Оконського ліцею Любов Тимофіївна Приходько.

    

Однією з інноваційних технологій, що допомагає учню не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей, є технологія формування та розвитку критичного мислення. Тетяна Матвіївна Суліковська, вчитель початкових класів Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка, зупинилася на питаннях застосування методів критичного мислення на уроках математики.

 

   Перед сучасною освітою на передній план виступає завдання інтелектуального розвитку дитини. Вміння логічно мислити - це необхідна умова розвитку інтелекту особистості. Як і за допомогою чого  розвивати логічне мислення  розказала Тетяна Дмитрівна Терещук , вчитель початкових класів Костюхнівського ліцею.

 

   Зустріч пройшла продуктивно та позитивно! Дякуємо колегам за співпрацю! Дякуємо ЗСУ за можливість БУТИ!

 

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора