A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради

Використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури

Дата: 20.03.2024 12:35
Кількість переглядів: 198

"Вміє вчити той, хто вчить цікаво,

хто викладає свій предмет…так,

щоб в душі учня зазвучали струни у відповідь

і ні на хвилину не засинала його допитливість"

А.Ейнштейн

    19 березня 2024 року відбувся семінар-практикум для вчителів зарубіжної літератури Маневицької селищної ради на тему «Використання інноваційних технологій для розвитку творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури».

  На початку зустрічі консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Віта Редько ознайомила з планом роботи практикуму, акцентувала увагу на професійному розвитку педагогічних працівників, а саме на уважнішому ставленні до підбору різних курсів та суб’єктів підвищення кваліфікації, звернула увагу на змінах в атестації.

  Своєю роботою з теми семінару поділилися:

   Яцкевич Надія Анатоліївна, вчитель зарубіжної літератури Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка, виділила інтерактивні форми та методи навчання розвитку творчого мислення. Ціль інтерактивного навчання полягає у сприянні активному залученню учнів до навчального процесу, розвитку критичного мислення, творчого потенціалу та спроможності до самостійного вирішення проблем. Цей підхід сприяє поглибленому засвоєнню знань, розвитку навичок співпраці та комунікації, а також стимулює учнів до активної пізнавальної діяльності. Метою інтерактивного навчання є створення стимулюючого середовища, де учні можуть виявити свої потенційні здібності, розвинути критичне та творче мислення, а також здатність до самоорганізації та навчання протягом усього життя.

  Кирилюк Ніна Василівна, вчитель зарубіжної літератури Маневицького ліцею №2, акцентувала увагу на розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури сприяє формуванню навичок мислення і мовлення учнів, розвитку їхніх творчих здібностей  та створенню  комфортного освітнього середовища, підвищує мотивацію навчання, посилює активність учнів, дає можливість їм самореалізуватися та самостверджуватися. У результаті школярі вміють визначати мету конкретної навчальної діяльності, реалізувати план роботи, оцінювати результати власної діяльності. Вони долають сумніви, ставлять запитання, будують судження на доказах, самостійно навчаються.

   Вчитель зарубіжної літератури Новорудської гімназії-філії ОЗЗСО «Троянівський ліцей» Ясюк Ольга Василівна розповіла про формувальне оцінювання на уроках зарубіжної літератури. Педагогиня наголосила, що під час застосування технологій формувального оцінювання отримується зворотній зв’язок, який дає змогу досягти вдосконалення, причому з обох боків:і з боку педагога – як він має змінити проєктування освітнього процесу, і з боку школяра – з якими навчальними завданнями він впорався успішно, а над виконанням яких йому потрібно ще працювати додатково. Активне застосування сучасними педагогами методики формувального оцінювання є одним із ключових чинників якісної освіти. За результатами формувального оцінювання вчитель може підкорегувати навчальний процес, свою роботу, а також вибудувати індивідуальну освітню траєкторію школяра.

   Щиро вдячні педагогам за змістовні, корисні та цікаві виступи на семінарі-практикуму, а нашим захисникам за можливість працювати.


« повернутися

Вхід для адміністратора