Методичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2024/2025 навчальному році
Методичні рекомендації
щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2024/2025 навчальному році
- ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії відбудеться 07 грудня 2024 року.
- У ІІ (районному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2024/2025 навчальному році візьмуть участь учні 8-11 класів.
- Характеристика завдань. Комплект завдань для кожного класу охоплює програмовий матеріал із історії України та всесвітньої історії за попередні роки навчання, а також відповідну тематику курсів історії поточного навчального року, згідно діючих навчальних програм:
8 клас
Курс |
Теми |
Історія України |
Повторення |
Розділ 1. ЗЕМЛІ УКРАЇНИ В XVI – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XVII ст |
|
Розділ 2. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА (ХVІ – ПЕРША ПОЛОВИНА ХVІІ ст.) |
|
Всесвітня історія |
Повторення. |
Розділ 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН |
|
Розділ 2. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ |
9 клас
Курс |
Теми |
Історія України |
Повторення. |
ВСТУП. «ДОВГЕ» ХІХ СТОЛІТТЯ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ: ТЕРИТОРІЯ, НАСЕЛЕННЯ, ВЛАДА |
|
Розділ 1. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ ст. |
|
Розділ 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ НАПРИКІНЦІ ХVІІІ – У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ ст. |
|
Всесвітня історія |
Повторення |
Розділ 1. ЄВРОПА В ЧАС ФРАНЦУЗЬКОЇ РЕВОЛЮЦІЇ ТА НАПОЛЕОНІВСЬКИХ ВІЙН |
|
Розділ 2. ЄВРОПА ТА АМЕРИКА В ДОБУ РЕВОЛЮЦІЙ І НАЦІОНАЛЬНОГО ОБ’ЄДНАННЯ (1815–1870 рр.) |
|
10 клас
Курс |
Теми |
Історія України |
Повторення |
Вступ. Розділ 1. УКРАЇНА В РОКИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
|
Розділ 2. Початок Української революції |
|
Всесвітня історія |
Повторення |
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ |
|
Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
11 клас
Курс |
Теми |
Історія України |
Повторення |
Розділ 1. УКРАЇНА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|
Розділ 2. УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ |
|
Всесвітня історія |
Повторення |
Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
|
Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА |
Учням усіх класів пропонуються завдання з використанням картосхем, ілюстративного матеріалу (фотокартки, карикатури, плакати, історичні картини, малюнки), завдання на знання історичної хронології та історичних понять, знання фактів біографії або визначення ролі історичної особи, визначення передумов, причин і наслідків зазначених подій, проблемні завданні.
4. Особливі умови. Під час виконання завдань учням не дозволяється користуватися додатковою літературою (підручниками, посібниками, довідниками тощо), мобільними телефонами.
5. Оцінювання. Поряд із кожним завданням вказуватиметься максимально можлива кількість балів, яку учень може одержати за їх виконання, що допоможе як учням у процесі їх виконання, так і членам комісій під час перевірки олімпіадних робіт.