Відбувся воркшоп "Практичні підходи до подолання освітніх втрат на уроках української мови і літератури».
02 травня 2025 року відповідно до плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників директоркою Іванною Іващик, був проведений в онлайн-форматі воркшоп «Практичні підходи до подолання освітніх втрат на уроках української мови і літератури».
Українські школярі протягом останніх років перебувають у складних умовах навчання. Пов’язано це з певними причинами. Основними і такими, що дуже впливають на освітній процес можна назвати пандемію та військовий стан. Кожна з цих причин породила цілу низку викликів як до вчителів, так і здобувачів освіти та їхніх батьків.
Під час воркшопу були розглянуті наступні питання:
- визначення поняття «освітні втрати»;
- визначення поняття «навчальні розриви»;
- про актуальність проблеми надолуження освітніх втрат та навчальних розривів;
- чинники, які найбільше впливають при організації освітнього процесу;
- ключові виклики в умовах війни;
- алгоритм надолуження освітніх втрат та навчальних розривів.
На підсумок зустрічі, Віра Миколаївна Цвітенко, голова спільноти вчителів-словесників, поділилася досвідом подолання та надолуження освітніх втрат та навчальних розривів на своїх уроках української мови та літератури. Педагоги мали можливість поставити запитання та отримати зворотний зв’язок.